Subject: C-684/24 ja C-685/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 22 May 2026 10:20:30 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/545-6
Kohtuasja number: C-684/24 ja C-685/24
Staadium: M��rus(ed), otsus
M�rks�nad: finantss�steemi rahapesu v�i terrorismi rahastamise eesm�rgil 
kasutamise t�kestamine; juurdep��s isikuandmetele; juurdep��s teabele 
tegelike kasusaajate kohta; usalduslepingud; usaldus�hing; �ri�hingu 
�iguslik olemus
�iguslikud vormid: direktiiv (EL) 2015/849; direktiiv (EL) 2018/843; ELL 
artikkel 5; EL p�hi�iguste harta artikkel 16; EL p�hi�iguste harta artikkel 
6; EL p�hi�iguste harta artikkel 7; EL p�hi�iguste harta artikkel 8; ELTL 
artikkel 114; ELTL artikkel 288

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7918

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium